مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-16فرهنگي

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟


دو روز تا پایان یافتن این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر باقی مانده است و گالری ها نیز در کنار این رویداد برنامه ی خود را برای علاقه مندان به هنر تجسمی دارند.

- جی پلاس ، ایسنا نوشت: نمایشگاه نقاشی های فرهاد گاوزن از جمعه 14 بهمن شروع شده و تا جمعه 5 اسفند ماه در نگارخانه هور به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره 12 پابرجاست.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: ما نقاش ها کجای پهنای خاک عقیق این جهان ایستاده ایم؟ چقدر در تیررس مکث ساعت سیبل قرار گرفته ایم؟ ما به چه بهانه ای تاثیر گذاریم و شعله های اکسپرسیو آتش اشتیاق ما در پخت گوشت تلخ این زمان چه طعمی دارد و نبض ما با چه دمایی دارد می سوزد؟ هجوم این سوال ها از پیش و پهلو، از این سال تا دم روزهای رفته، همیشه تنِ روان بیدار مرا و ما را در آسیب و انهدام قرار داده است و ذره ذره رخت اهمیت نقاش بودن را از باور جمعی ما دارد دور می سازد! خلع سلاح و پابرهنه در جهان تهدید آدم ها قرار گرفته ایم و هیچگاه نتوانسته ایم ظلم افکار عمومی را از مدار تن خود خارج سازیم.

ما نقاش ها برای کشف طعم زندگی بسیار تاوان داده ایم و خسته و غوطه در رنگ، خود را به چهار راه آزادی و مرگ، صیقل و سنگ رسانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟