مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:112023-02-16حوادث

کشف لوازم قاچاق نگهداری از حیوانات به ارزش 8 میلیارد در قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و جلوگیری از ترویج فرهنگ منحط غربی و غرب زدگی و تهاجم فرهنگی دشمن در خصوص نگهداری از سگ های تزیینی و سگ گردانی و با توجه به خطرات ناشی از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و همچنین گلایه ها و اعتراضات مردمی در این رابطه، مراتب در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای طرح جمع آوری محصولات نگهداری از سگ های تزیینی در پت شاپ ها و فروشگاه های عرضه این محصولات در سطح شهرستان قزوین از چندین واحد صنفی توسط مأموران این پلیس، بازرسی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از این واحدهای صنفی، 3 هزار و 757 قلم انواع محصولات خارجی قاچاق نگهداری از حیوانات تزیینی و پنج هزار و 329 قلم داروی انسانی که برای این حیوانات استفاده می شود کشف و ضبط شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از  80 میلیارد ریال اعلام کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه 4 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرایم اقتصادی، احتکار کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم قاچاق نگهداری از حیوانات به ارزش 8 میلیارد در قزوین

کشف لوازم قاچاق نگهداری از حیوانات به ارزش 8 میلیارد در قزوین