مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-16اقتصادي

پاشایی: سفر رییس جمهور به چین برکات خوبی در حوزه صنعت داشته است


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر رییس جمهور به چین برکات خوبی در حوزه صنعت داشته است گفت: امیدوارم دستاوردهای این سفر باعث گشایش در حوزه های مختلف همچون صنعت، - یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر رییس جمهور به چین برکات خوبی در حوزه صنعت داشته است گفت: امیدوارم دستاوردهای این سفر باعث گشایش در حوزه های مختلف همچون صنعت، معدن و تجارت شود تا بتوان از ظرفیت کشور بزرگ چین استفاده کرد.

معصومه پاشایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سفر رییس جمهور به چین گفت: این سفرها در حوزه دیپلماسی بین المللی با اولویت دیپلماسی اقتصادی می تواند بسیار برای کشور مفید باشد و شاید باید خیلی وقت پیش چنین سفری انجام می شد.

وی با اشاره به قرارداد 25 ساله همکاری ایران و چین ابراز امیدواری کرد که در سفر رییس جمهور به چین تمامی صحبت ها درباره این قرارداد انجام شده باشد و بعد از این سفر وارد مرحله اجرای آن شویم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید دیپلماسی فعلی جمهوری اسلامی ایران تنها متمرکز بر یک کشور باشد گفت: ما باید با همسایگان نیز ارتباط داشته و نگاهی به شرق و اوراسیا داشته باشیم؛ البته که ارتباط با اروپا و سایر کشورها هم سرجایش است و باید همه را به صورت موازی پیش ببر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشایی: سفر رییس جمهور به چین برکات خوبی در حوزه صنعت داشته است

پاشایی: سفر رییس جمهور به چین برکات خوبی در حوزه صنعت داشته است