مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-16سياسي

65 درصد از سند مهندسی فرهنگی در تبلیغات اسلامی فارس اجرایی شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس 65 درصد از سند مهندسی فرهنگی در این اداره کل اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع پیش از ظهر پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: 65 درصد از سند مهندسی فرهنگی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس اجرایی شده است.

وی در خصوص اهم برنامه هایی که توسط این اداره کل با توجه به سند مهندسی فرهنگی اجرایی شده است بیان کرد: از جمله برنامه هایی که این اداره کل با توجه به سند مهندسی فرهنگی داشته می توان با آموزش روحانیون، برگزاری دوره های تفسیر، ترجمه و درک مفاهیم قرآن کریم، آموزش مهارت های زندگی به پسران و دختران شهری و روستایی، آموزش های عمومی هدفمند در زمینه انحرافات، آموزش فرهنگ همگرایی میان اقوام و مذاهب و تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه هایی است که توسط این اداره کل اجرایی شده است.

وی افزود: مشوق های مالی و معنوی و آموزش شبکه تبلیغ از دیگر برنامه هایی است که سند مهندسی فرهنگی این سازمان را مکلف به اجرای آن کرده که تاکنون این برنامه ها در استان فارس اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد از سند مهندسی فرهنگی در تبلیغات اسلامی فارس اجرایی شد

65 درصد از سند مهندسی فرهنگی در تبلیغات اسلامی فارس اجرایی شد