سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت معرفی شدمدیر عامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت، 4 استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، - ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگه داشت مشتریان فعلی، استراتژی 4گانه ای است که از سوی وی تشریح شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزدان دوست مدیر عامل بیمه ملت گفت: مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه جایگاه بسیار ویژه ای از نظر جذب مشتری و ساز و کار حفظ آن دارد. وی با تأکید بر اینکه نقش فعالیت های پیش از فروش، ضمن فروش و پس از فروش مانند دیگر بخش های اقتصادی در صنعت بیمه هم قابل توجه است، افزود: قطعاً پیش از این نیز همه دوستان زحمات زیادی متحمل شده اند اما به نگاه و رویکرد جدیدی در این بخش نیاز بود و بی شک سرپرست جدید مدیریت بازاریابی با دانشی که در زمینه تدوین راهبرد دارد، می تواند در پیشبرد اهداف شرکت اثرگذار باشد. مدیر عامل بیمه ملت تصریح کرد: در حوزه پاسخگویی و ضرورت توجه ویژه به آن برای سال 1402 باید شاهد تحولات و برنامه های جدیدی باشیم، زیرا این مدیریت حلقه اتصال بیرون و درون سازمان است. یزدان دوست ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و ایجاد بازار خاص باید بسیار فعال باشیم و حوزه مناقصات هم مجدداً برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |