مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-16سياسي

حوزه ها امیدآفرینی کنند/ تقویت مدارس علمیه استان ها


قائم مقام حوزه های علمیه کشور با اشاره به آسیب های فراروی حوزه های علمیه گفت: حوزه ها و طلاب باید سبب اعتماد و امیدآفرینی در جامعه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید ملکی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت شهادت حضرت امام موسی بن جعفر (ع) اظهار داشت: تمامی منصب ها موعظه محسوب می شود و روحانیت نباید از این مسئله غافل شود.

وی با اظهار اینکه بیش از 60 رشته در سطح دکتری در دانشگاه های کشور تدریس می شود، افزود: آن چیزی که حوزه را از دانشگاه متمایز می کند، مسئله معنویت است.

وی یکی از گرفتاری ها و آسیب های فراروی حوزه را کارمند شدن روحانیت برشمرد و گفت: این مسئله موجب موج سواری دشمن خواهد شد و باید این آسیب را گوشزد کرد تا غفلت سراغ روحانیت نیاید.

حجت الاسلام ملکی با عنوان اینکه مازندران جزو استان های عالم پرور است و شخصیت های برجسته زیادی تقدیم کرده است، گفت: روحانیت باید برای تبدیل شدن به امام جامعه تربیت شوند و حوزه های علمیه باید خود را برای فردای جامعه آماده کنند.

قائم مقام حوزه علمیه کشور تصریح کرد: حوزه علمیه باید مخاطب را بشناسد و سبب اعتمادآفرینی شود زیرا دشمن دارای حقه ها و نقشه های زیادی است و به عنوان نمونه از شعار زن، زندگی و آزادی برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه ها امیدآفرینی کنند/ تقویت مدارس علمیه استان ها

حوزه ها امیدآفرینی کنند/ تقویت مدارس علمیه استان ها