مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-16سياسي

برگزیدگان کنگره شعر «حریم ولی» در اردبیل تجلیل می شوند


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: همزمان با برگزاری اختتامیه کنگره شعر «حریم ولی» در اردبیل برگزیدگان این جشنواره تجلیل می شوند.

- اردبیل - مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: همزمان با برگزاری اختتامیه کنگره شعر حریم ولی در اردبیل برگزیدگان این جشنواره تجلیل می شوند.

قاسم مزین در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در دفاع از حریم ولایت و پاسخ به اهانت های اخیر دشمنان به مقام مرجعیت همزمان با روز مبعث رسول اکرم اختتامیه کنگره شعر حریم ولی در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این کنگره ساعت 15:30 روز شنبه 29 بهمن ماه 1401 همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در سالن فرهنگی ولایت برگزار می شود.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اردبیل افزود: در مراسم اختتامیه کنگره سراسری شعر حریم ولی که با حضور و شعرخوانی استاد کلامی زنجانی و شاعران مطرح اردبیلی برگزار می شود از منتخبین جشنواره با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل خواهد شد.

مزین گفت: پوستر فراخوان این کنگره در دی ماه سال جاری در پاسخ به اهانت نشریه شارلی اِبدو به رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان کنگره شعر «حریم ولی» در اردبیل تجلیل می شوند

برگزیدگان کنگره شعر «حریم ولی» در اردبیل تجلیل می شوند