مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-16ورزشي

رونمایی از معیارهای جانشین کی روش/ تاج به دنبال استاد همه فن حریف


فدراسیون فوتبال کشورمان معیارهای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را مشخص کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با وجود گذشت حدود 80 روز از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2022 قطر و در شرایطی که کارلوس کی روش از 10 روز قبل به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی قطر معرفی شد، هنوز تکلیف کادرفنی تیم ملی مشخص نیست.

در چنین شرایطی فدراسیون فوتبال توافقاتی با فدراسیون های عراق و روسیه برای برگزاری 2 بازی دوستانه در فیفادی ها پیش رو انجام داده و قرار است ملی پوشان کشورمان در نوروز 1402 از این دو تیم میزبانی کنند.

بحث انتخاب سرمربی تیم ملی شاید اکنون مهم ترین دغدغه مهدی تاج و همکارانش باشد و مدیران فعلی فدراسیون برای اینکه مانند قبل دچار حواشی گسترده پس از عقد قرارداد و انتخاب سرمربی نشوند، کاملا محتاط و در خفا کار خود را پیش می برند.

در این وضعیت شاید بسیاری اهالی فوتبال کشورمان، انتخاب مربی ایرانی را در مقطع فعلی مثبت ارزیابی کنند اما با در نظر گرفتن جمیع شرایط و عملکرد نه چندان قابل توصیف گزینه های داخلی مثل جواد نکونام، امیرقلعه نویی و فرهاد مجیدی در لیگ ایران و امارات، شاید اطمینان لازم برای حضور یک ایرانی در راس کادرفنی تیم ملی حاصل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از معیارهای جانشین کی روش/ تاج به دنبال استاد همه فن حریف

رونمایی از معیارهای جانشین کی روش/ تاج به دنبال استاد همه فن حریف