مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:122023-02-16سياسي

رشد 62 درصدی بودجه پیشنهادی شهرداری با نظر شورای اسلامی شهر


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 73 درصد از بودجه در حوزه های عمرانی خواهد بود و 27 درصد مربوط به امور جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگوی خبری پس از هفتاد و ششمین جلسه علنی شورا با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر و هفتاد و ششمین جلسه علنی امروز با بررسی چند لایحه و تصویب بودجه 1402 شهرداری برگزار شد.

وی با اشاره به بررسی دو لایحه دو فوریتی در جلسه امروز بیان کرد: یکی از این لوایح مربوط به جابجایی منابع نقدی و خرید مصالح برای سال 1402 بود که دو فوریت و اصل آن رأی آورد، بر این اساس 130 میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری برای خرید مصالح هزینه خواهد شد.

  صالحی در ادامه گفت: فهرست بهای پیشنهادی خدماتی که در نوروز به ویژه در باغ فدک قرار است توسط شهرداری اصفهان ارائه شود به صحن آمد و این عناوین با تغییراتی نسبت به سال گذشته برای نوروز 1402 تصویب شد که نرخ نهایی آن پس از طی مراحل قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

  سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتخاب دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برای حضور در شورای بهره وری گفت: آقایان فلاح و نباتی نژاد به عنوان نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 62 درصدی بودجه پیشنهادی شهرداری با نظر شورای اسلامی شهر

رشد 62 درصدی بودجه پیشنهادی شهرداری با نظر شورای اسلامی شهر