مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-16سياسي

توجه به مناطق کمتر برخوردار استان بوشهر در اولویت است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: توجه به مناطق کمتر برخوردار، اولویت اصلی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

- اکبر پورات در حاشیه بازدید از اردوی جهادی شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهرستان تنگستان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خیلی از کارها باهمت جهادی و بسیجی می توان انجام داد، یکی از این کارها خدمت رسانی در حوزه سلامت به مناطق کم برخوردار و دوردست است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موجب رضایتمندی مردم در این مناطق شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد و افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق کم برخوردار در راستای طرح محرومیت زدایی دولت سیزدهم به صورت مستمر ادامه دارد.

پورات با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با استقرار تیم های پزشکی بخصوص پزشکان متخصص، کلینیک دندانپزشکی و تیم های بهداشتی خدمات خوبی را به مردم شریف مناطق کم برخوردار در سراسر استان ارائه می دهد خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به منظور ارائه خدمات رایگان و بهره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مناطق کمتر برخوردار استان بوشهر در اولویت است

توجه به مناطق کمتر برخوردار استان بوشهر در اولویت است