مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-16اجتماعي

محورهای اورامانات لغزنده است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند


رییس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز بارش برف در اورامانات خبر داد و افزود: هم اکنون سطح محورهای شهرستانهای پاوه، روانسر و جوانرود لغزنده است.

  - محورهای اورامانات "لغزنده" است/ رانندگان "زنجیر چرخ" همراه داشته باشند ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز بارش برف در اورامانات خبر داد و افزود: هم اکنون سطح محورهای شهرستانهای پاوه، روانسر و جوانرود لغزنده است.

  سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع بارش برف از ظهر امروز (27 بهمن) گفت: این بارش ها در محدوده اورامانات شروع شده و هم اکنون سطح محورهای شهرستانهای منطقه اورامانات لغزنده است.

وی افزود: پیش بینی هواشناسی این است که بارش ها را در سرپل ذهاب و شهرستان دالاهو هم خواهیم داشت و رانندگان برای تردد در این شهرستانها هم احتیاط کنند.

وی افزود: در سایر شهرستانهای استان هوا ابری ونیمه ابری است، اما تاکنون بارشی گزارش نشده است و فقط در برخی محورها مه گرفتگی و وزش باد داریم.

دستغیب با بیان اینکه فعلا در هیچ از محورهای استان تردد با زنجیر چرخ الزامی نیست، از تمامی رانندگان خواست که حتما زنجیرچرخ همراه داشته تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای اورامانات لغزنده است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند

محورهای اورامانات لغزنده است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند