مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-16سياسي

چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند ایران برگزار می شود


اولین جلسه شورای راهبردی چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند ایران با هدف تعیین راهبردها و سیاست های علمی و اجرایی نمایشگاه برگزار شد.

- اولین جلسه شورای راهبردی چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند ایران با هدف تعیین راهبردها و سیاست های علمی و اجرایی نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست، رضاییان دبیر اجرایی نمایشگاه ضمن ارائه گزارشی کامل از نمایشگاه قبل، روند پیشرفت امور و مشارکت فعالان با برشمردن کمیته های متعدد از جمله کمیته امور استان ها، روابط عمومی و اطلاع رسانی، امور مشارکت کنندگان خارجی، امور تسهیلات و امور بین الملل ذیل شورای سیاست گذاری، اعلام کرد که هماهنگی های نهایی و بررسی آخرین اقدامات را در دستور کار قرار خواهد داد.

پس از سه دوره برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند، در این دوره سعی خواهد شد با مشارکت سیاستگذاران، فعالان و فناوران این حوزه با انسجام ملی نسبت به برگزاری چهارمین نمایشگاه اقدام شود.

وی ادامه داد: از دیگر رویکردها این دوره هم رسانی شرکت های فناور و نوآور بخش خصوصی با مدیران دولتی و شهری می باشد که با عنایت به اهمیت و جایگاه ویژه این رویداد، وزیر کشور ضمن حضور و افتتاح نمایشگاه دوره قبل، چندین ساعت وقت صرف بازدید از دستاوردها، توانمندی ها و محصولات شرکت های مشارکت کننده در نمایشگاه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند ایران برگزار می شود

چهارمین نمایشگاه شهر هوشمند ایران برگزار می شود