مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-16اقتصادي

سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت معرفی شد/ تشریح استراتژی 4 گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزدان دوست


مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت 4 استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد.

پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزدان دوست گفت: مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه جایگاه بسیار ویژه ای از نظر جذب مشتری و ساز و کار حفظ آن دارد.

  وی با تاکید بر اینکه نقش فعالیت های پیش از فروش، ضمن فروش و پس از فروش مانند دیگر بخش های اقتصادی در صنعت بیمه هم قابل توجه است، افزود: قطعا پیش از این نیز همه دوستان زحمات زیادی متحمل شده اند اما به نگاه و رویکرد جدیدی در این بخش نیاز بود و بی شک سرپرست جدید مدیریت بازاریابی با دانشی که در زمینه تدوین راهبرد دارد، می تواند در پیشبرد اهداف شرکت اثرگذار باشد.

  مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: در حوزه پاسخگویی و ضرورت توجه ویژه به آن برای سال 1402 باید شاهد تحولات و برنامه های جدیدی باشیم، زیرا این مدیریت حلقه اتصال بیرون و درون سازمان است.

  یزدان دوست ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و ایجاد بازار خاص باید بسیار فعال باشیم و حوزه مناقصات هم مجدداً به مدیریت بازاریابی باز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت معرفی شد/ تشریح استراتژی 4 گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزدان دوست

سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت معرفی شد/ تشریح استراتژی 4 گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزدان دوست