مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-16سياسي

رییس کمیته امداد: 20 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد صاحبخانه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرتضی بختیاری در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش های مختلف اشتغال، مسکن و ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی درخشیده است.

وی با بیان اینکه ما در زمینه اشتغال در سطح کشور از 25 هزار میلیارد تومان تسهیلاتی که اختصاص داده شده است تا کنون 19 هزار میلیارد تومان را جذب کرده ایم، گفت: میزان اشتغال ما تا دهم بهمن 332 هزار نفر بوده است و انتظار ما این است که در این دولت و مجلس که خود را حامی محرومان می دانند قدم های بلندتری برداریم.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)  با بیان اینکه ظرفیت کشور بسیار زیاد است و رهبر معظم انقلاب فرمودند مشکلات گرانی و تورم حل شدنی است و نیاز به همت دارد، گفت: در کل کشور اتفاقات خوبی افتاده و 14 اسفندماه 20 هزار واحد مسکونی آماده خواهد شد که در سراسر کشور تحویل می دهیم و در مجموع امسال 30 هزار واحد مسکونی را به خانواده های تحت پوشش واگذار کرده ایم.

وی با بیان اینکه مهم ترین سرمایه کمیته امداد اعتماد مردم است، افزود: با وجود تورم و مشکلات اقتصادی سال به سال کمک های مردمی رو به افزایش است و علاوه بر آن کمک خیران هم خوب است به گونه ای که یک گروه از خیران تهرانی بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد: 20 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد صاحبخانه می شوند

رییس کمیته امداد: 20 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد صاحبخانه می شوند