مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-16ورزشي

نیروی زمینی قهرمان مسابقات سراسری کشتی سپاه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نزسا، در این مسابقات که به میزبانی نیروی هوافضا و با رقابت 23 تیم برتر کشتی آزاد و فرنگی سپاه از سراسر کشور برگزار شد، - نیروی زمینی با اقتدار، مقام قهرمانی مسابقات سراسری کشتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کسب کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نزسا، در این مسابقات که به میزبانی نیروی هوافضا و با رقابت 23 تیم برتر کشتی آزاد و فرنگی سپاه از سراسر کشور برگزار شد، نیروی زمینی در هر دو رشته به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

این دوره از مسابقات با عنوان جام فجر و یادواره شهدای ورزشکار سپاه در 10 وزن آزاد و فرنگی با رقابت 230 ورزشکار راه یافته به مرحله نهایی پیگیری شد.

تیم منتخب کشتی آزاد نیروی زمینی با کسب 4 مدال طلا، دو نقره و دو برنز و 6 مدال طلا و یک نقره در رشته فرنگی با اقتدار بر سکوی نخست این دوره از رقابت های کشتی سراسری سپاه قرار گرفت.

پس از تیم نیروی زمینی، تیم منتخب سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه و نیروی هوافضای سپاه در مجموع، مقام دوم و سوم را در کشتی آزاد و فرنگی سپاه کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی زمینی قهرمان مسابقات سراسری کشتی سپاه

نیروی زمینی قهرمان مسابقات سراسری کشتی سپاه