مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-16سياسي

همه ظرفیت ها برای توسعه آبزی پروری در استان بوشهر استفاده شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تمام ظرفیت ها در عرصه آبزی پروری در ساحل و کرانه و صنایع وابسته به شیلات و فرآوری آبزیان باید مورد استفاده قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله صفایی بوشهری ظهر پنج شنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی صنایع شیلات ایران در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر با تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام مهمترین و با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه اظهار داشت: در شرایط کنونی هندسه اقتصاد جهان و نظم کلی مدیریت اقتصاد، شیلات و محصولات دریا پایه نقش مهمی در تولید ثروت، سلامت و عرصه گسترش دانش های پایه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: به همین جهت در حال حاضر یکی از مؤلفه های قدرت در ساختار اقتصادی جهان، شیلات و اقتصاد دریا پایه یا آبزی پایه است.

وی گفت: شیلات در حوزه مدیریت اقتصاد کرانه نقش اساسی در اقتصاد کرانه ای دارد که متأسفانه در کشور ما در تولید ناخالص در کل ایران 2.

7 درصد شیلات در تولید ناخالص ملی نقش دارد در حالی که این میزان در کشورهای دیگر بسیار بالا است به گونه ای که تولید ناخالص ملی اقتصاد دریا پایه در ویتنام بیش از 50 درصد است.

وی یادآور شد: این نشان می دهد که ما در مهندسی اقتصاد از دیرباز دارای یک اندیشه قوی بر اساس ظرفیت های آمایشی نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت ها برای توسعه آبزی پروری در استان بوشهر استفاده شود

همه ظرفیت ها برای توسعه آبزی پروری در استان بوشهر استفاده شود