مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-16ورزشي

ثبت نام در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان ادامه دارد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار  کرد: ثبت نام برای شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان که از اول بهمن امسال آغاز شد و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار  کرد: ثبت نام برای شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان که از اول بهمن امسال آغاز شد و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

محمدحسین خسروی، امروز پنجشنبه 27 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان خبر داد و گفت: فدراسیون ورزش های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش توسعه ورزش همگانی طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات را در سراسر کشور اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از برگزاری این مسابقات در چهار فاز شهرستانی، استانی، منطقه ای و کشوری خبر داد و بیان کرد: ثبت نام از اول بهمن ماه آغاز شده و تا 25 اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: این مسابقات در تمامی فازها به صورت رایگان و دوره ای _ حذفی برگزار خواهد شد و طبق تفاهم نامه با فدراسیون پزشکی ورزشی، بیمه ورزشی مسابقات مینی فوتبال محلات با 50 درصد تخفیف ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان ادامه دارد

ثبت نام در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان ادامه دارد