مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-16سياسي

گردنه چری تا 5 روز آینده بازگشایی می شود


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: گردنه چری با تلاش شبانه روزی راهداران ظرف پنج روز آینده بازگشایی خواهد شد.

- داریوش امانی 27 بهمن ماه در جلسه مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ با اشاره به کمبود ماشین آلات راهداری در استان، اظهار کرد: در این ایام پیگیری های متعددی از سوی استاندار و معاون عمرانی وی برای تخصیص ماشین آلات راهداری صورت گرفت.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: مقرر شد با ترک تشریفات 6 دستگاه ماشین آلات راهداری توسط استاندار خریداری و به استان منتقل شود.

وی بیان کرد: با مجوزی که از سوی دولت صادر شد، برای تمامی استان های کشور ماشین آلات و تجهیزات راهداری خریداری و ابلاغ خواهد شد که استان هایی مانند چهارمحال و بختیاری سهمیه بیش تری خواهند گرفت.

امانی در پایان تاکید کرد: گردنه چری با تلاش شبانه روزی راهداران ظرف پنج روز آینده بازگشایی خواهد شد.

مشکلات مردم را نمی توان با یک گزارش ساده متوجه شد در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افراد زیادی اعم از نیروهای راهداری، امدادی و خدماتی در این بارش سنگین برف نقش آفرین بودند، اظهار کرد: این عصبانیت مردم را نباید نادیده گرفت، پشت صحنه های این اتفاقات باید بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه چری تا 5 روز آینده بازگشایی می شود

گردنه چری تا 5 روز آینده بازگشایی می شود