مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-16اقتصادي

فعالیت 300 مشاور املاک فاقد پروانه در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به رغم تلاش و پیگیری برای ممانعت از فعالیت مشاوران املاک فاقد پروانه، همچنان 300 مشاور املاک غیرقانونی را در اردبیل شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی صنف مشاوران املاک در اردبیل اظهار کرد: 2 هزار و 100 واحد صنفی املاک و مشاوران ساختمان در استان اردبیل فعالیت می کنند که سعی کردیم با همکاری اتحادیه ها برای این مجموعه های صنفی نشان کی.

یو.

آر را صادر کنیم.

وی تصریح کرد: مشاوران املاکی که با نصب کد کی.

یو.

آر فعالیت می کنند، دارای مجوز قانونی برای خرید و فروش هستند و به مشاوران غیر از این نشان مردم نباید برای معامله املاک مراجعه ای داشته باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با این ساماندهی سعی شده تا نرخ مصوب به ازای خرید و فروش واحدهای مسکونی به صاحبان املاک ارائه شود تا نرخ بالاتری را دریافت نکنند.

صادقی افزود: متأسفانه برخی از مشاوران با کد همکاران دیگر اقدام به معامله می کنند که چنین امری غیرقانونی است و اگر مردم واحدهای مشاوره املاک فاقد کد کی.

یو.

آر مواجه شدند، می توانند از طریق سامانه 124 گزارش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در این حوزه ورود پیدا کرده و بیشترین حساسیت مربوط به تخلفات واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 300 مشاور املاک فاقد پروانه در اردبیل

فعالیت 300 مشاور املاک فاقد پروانه در اردبیل