مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-16اقتصادي

آغاز فصلی جدید در روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در دیدار با «محمد سید سیلاپوف» وزیر کار و حمایت اجتماعی و رییس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد سرآغاز فصل جدید روابط اقتصادی و تجاری دو کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدصولت مرتضوی در دیدار با محمد سید سیلاپوف وزیر کار و حمایت اجتماعی و رییس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین وزارتخانه ها است که دارای مسئولیت های اجتماعی و اقتصادی تعیین کننده است، اظهار داشت: شرکت ها و هلدینگ های اقتصادی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سهم عمده ای از حوزه اقتصادی در ایران را بر عهده دارند و در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی، دارویی، صنایع غذایی، صنایع عمومی، سیمانو مصالح ساختمانی فعالیت می کنند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران بیش از 100 هزار شرکت تعاونی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند در این حوزه نیز می توانیم همکاری های مشترک داشته باشیم.

مرتضوی بیان کرد: شرکت های ایرانی برای اجرای پروژه های خدمات فنی و مهندسی در بخش های جاده سازی، ساخت نیروگاه، خطوط انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصلی جدید در روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان

آغاز فصلی جدید در روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان