مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-16پزشكي

قدردانی وزیر بهداشت سوریه از حمایت ایران از مردم زلزله زده سوری


وزیر بهداشت سوریه در دیدار با رییس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از خدمات تیم های امدادی ایران و محموله های بشردوستانه ارسال شده از سوی ایران گفت: - وزیر بهداشت سوریه در دیدار با رییس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از خدمات تیم های امدادی ایران و محموله های بشردوستانه ارسال شده از سوی ایران گفت: برای پیشگیری از وقوع فاجعه انسانی در مناطق زلزله زده سوریه، دست نیاز به سوی هلال احمر ایران دراز می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر بهداشت سوریه در این دیدار با بیان اینکه مدیریت بحران زلزله در سوریه به سطوح خاصی تقسیم بندی شد، تاکید کرد: کادر بهداشت و درمان سوریه در حال حاضر و در حد امکان، این بحران را تحت کنترل درآورده اند.

الغباش افزود: در زمان کوتاهی مسئولان و تیم های امدادی ایران در مناطق زلزله زده حلب حاضر شدند و براساس دستورالعمل هایی، وارد عملیات امدادرسانی شده و کمک به زلزله زدگان را آغاز کردند.

این تیم ها اطلاعات خیلی خوبی نیز در اختیار تیم های امدادی سوریه قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با کمک سفیر ایران در سوریه و تعامل مناسبی که وجود داشت، کمک ها خیلی سریع به زلزله زدگان می رسید، تاکید کرد: ما خیلی خوشنود هستیم که در کنارمان برادرانی داریم که با زلزله زدگان احساس همدردی کرده و از مردم مصیبت دیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر بهداشت سوریه از حمایت ایران از مردم زلزله زده سوری

قدردانی وزیر بهداشت سوریه از حمایت ایران از مردم زلزله زده سوری