مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-16بين الملل

سید حسن نصرالله: با زلزله در سوریه و ترکیه با تبعیض برخورد شد


سید حسن نصرالله تصریح کرد که راهپیمایی های میلیونی اخیر در ایران در سالگرد انقلاب اسلامی، از سوی اکثر رسانه های غربی و برخی از رسانه های عربی پوشش داده نشد.

- سید حسن نصرالله تصریح کرد که راهپیمایی های میلیونی اخیر در ایران در سالگرد انقلاب اسلامی، از سوی اکثر رسانه های غربی و برخی از رسانه های عربی پوشش داده نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی در سالگرد فرماندهان شهید عنوان داشت جهان غرب راهپیمایی های میلیونی در ایران را نادیده گرفت در حالی که بر برخی از آشوب ها تمرکز کرد تا علیه ایران تحریک کند.

وی خطاب به کسانی که بر فروپاشی ایران حساب باز کرده اند، گفت: محاسبات شما توهم است و نمی توان بر روی آن حساب باز کرد، چراکه محاسباتی شکست خورده است.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین درخصوص اوضاع داخلی لبنان عنوان داشت: تفاهم با جریان ملی آزاد در وضعیت بغرنجی است و ما امیدواریم که برای منافع ملی، از آن صیانت شود.

سید حسن نصرالله اظهار کرد: ما از بزرگداشت سالگرد فرماندهان شهیدمان، مسائل بسیاری را در رویارویی با شرایط دشوار کنونی و چالش های بزرگ الهام می گیریم.

وی افزود: فرماندهان شهید ما به گزینه مقاومت با وجود همه دشواری ها پایبندی جستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: با زلزله در سوریه و ترکیه با تبعیض برخورد شد

سید حسن نصرالله: با زلزله در سوریه و ترکیه با تبعیض برخورد شد