مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 19:222023-02-16سياسي

حضور 10 ناشر بین المللی در نمایشگاه کتاب دین


مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه کتاب دین از تداوم فعالیت این نمایشگاه در روزهای جمعه 28 بهمن و شنبه 29 بهمن خبر داد و گفت: 111 غرفه در این نمایشگاه برپا شده است و 10 ناشر بین المللی از چهار کشور همسایه در این نمایشگاه حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حمید خرمی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار ششمین نمایشگاه کتاب از روز 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان قم، گفت: این نمایشگاه در روزهای جمعه 28 بهمن و شنبه 29 بهمن همزمان با عید مبثت نیز فعال خواهد بود و پذیرای علاقه مندان است.

وی به حضور صد ناشر در حوزه های مختلف دینی، مذهبی، دفاع مقدس و مقاومت در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می توانند علاوه بر برخورداری از یارانه بن کارت نمایشگاه، از تخفیف 10 تا 30 درصدی ناشران حاضر در نمایشگاه بهره مند شوند.

مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه کتاب دین تصریح کرد: میزان بن کارت برای عموم مردم 300 هزار تومان، طلاب و دانشجویان 400 هزار تومان و اساتید حوزه و دانشگاه 600 هزار تومان است.

وی با اشاره به برپایی 111 غرفه در نمایشگاه کتاب دین گفت: در این نمایشگاه علاوه ناشران داخلی، 10 ناشر بین المللی از کشورهای همسایه نیز حضور یافته و به ارائه آثار خود می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 10 ناشر بین المللی در نمایشگاه کتاب دین

حضور 10 ناشر بین المللی در نمایشگاه کتاب دین