مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 19:222023-02-16سياسي

گروههای جهادی در هشتبندی به میدان آمدند+ عکس


مسؤول گروه جهادی امام رضا (ع) هشتبندی گفت: گروههای جهادی این شهرستان مهیای برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان هستند.

-  ابراهیم سهرابی مسؤول گروه جهادی امام رضا (ع) هشتبندی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار کرد: به مناسبت ایام پایان سال و تقارن عید با رمضان، در نظر داریم در حوزه های مختلف عمرانی و معیشتی با همکاری سایر گروههای جهادی نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام کنیم.

وی افزود: در بخش عمرانی 11 چشمه سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده که تکمیلی یا احداثی خواهد بود که در روستاهای مجتمع امام، حجت آباد، هشتبندی دو و مهاباد به اجرا در می آید.

  سهرابی همچنین عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان یک طرح جدیدی به نام همسفره با حمایت خیران و گروههای جهادی در شب های ماه مبارک رمضان در محلات کم برخوردار برگزار خواهد شد که تلاش داریم با فراهم آوردن یک سفره ساده افطاری، برنامه ویژه فرهنگی اجرا و نشست های هم اندیشی در حوزه جهاد تبیین نیز برقرار کنیم.

  نشست های بصیرتی در سطح مدارس با رویکرد جهاد تبیین با همکاری مدیران مدارس از دیگر برنامه های در حال اجرا از سوی گروه جهادی امام رضا (ع) هشتبندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروههای جهادی در هشتبندی به میدان آمدند+ عکس

گروههای جهادی در هشتبندی به میدان آمدند+ عکس