مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-16سياسي

بزرگان طوایف در برابر بوق های استکباری واقعیت را نشان دهند


نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بزرگان طوایف و ریش سفیدان باید اتحاد عملی، حضور در صحنه و انسجام خود را به رخ کشیده و در برابر بوق های استکباری واقعیت استان را به تصویر بکشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بزرگان طوایف و ریش سفیدان باید اتحاد عملی، حضور در صحنه و انسجام خود را به رخ کشیده و در برابر بوق های استکباری واقعیت استان را به تصویر بکشند.

آیت الله مصطفی محامی روز پنجشنبه در گردهمایی سران طوایف و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت: رسانه ها در این جهت می توانند سهم ویژه ای ایفا کنند و این جهاد باید با همراهی همه مردم و همکاری مسئولان ادامه یابد و تلاش شود واقعیت صحنه به مردم در سراسر کشور مخابره و فضای آرام برای هر گونه فعالیت نشان داده شود.

امام جمعه زاهدان افزود: اتفاقات اخیر و تحرکات نامناسب عده ای در استان چهره بدی از این نقطه از ایران اسلامی به نمایش گذاشت و در این بین دشمنان نهایت سوء استفاده را کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگان طوایف در برابر بوق های استکباری واقعیت را نشان دهند

بزرگان طوایف در برابر بوق های استکباری واقعیت را نشان دهند