مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-16پزشكي

ارائه خدمات درمانی به 1146 مددجوی زنجانی


معان حمایت و سلامت و خانواده کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود، یک هزار و 146 و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده که برای خدمت رسانی بهتر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر پناهی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد در جلسه بهداشت و درمان این نهاد اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود، یک هزار و 146 و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده که برای خدمت رسانی بهتر، خدمات درمانی ویژه به این گروه از جامعه هدف ارائه می شود.

معان حمایت و سلامت و خانواده کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: این خدمات به صورت رایگان و در سرفصل های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و مابه التفاوت خدمات بیمه ای، خدمات غیر تعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته بندی می شود.

وی ادامه داد: کمک هزینه خرید انواع تجهیزات درمانی کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) و تجهیزات توانبخشی اعضای مصنوعی، عصا، تشک، تخت و دندانپزشکی از خدمات کمیته امداد در حوزه کمک به بیماران خاص و صعب العلاج است.

پناهی در ادامه با بیان اینکه توجه به سلامت جامعه هدف در ابعاد روانی، جسمی از برنامه ‍های این نهاد است، گفت: خدمات این نهاد در بخش های مختلف ارائه می شود، گفت: بر اساس آمارهای موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به 1146 مددجوی زنجانی

ارائه خدمات درمانی به 1146 مددجوی زنجانی