مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-16ورزشي

استان اصفهان 75 هزار ورزشکار در رشته تکواندو دارد


رییس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: استان اصفهان 75 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو دارد و رسیدگی به این تعداد ورزشکار در این تعداد شهرستان کار را برای هیئت تکواندو سخت کرده است.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: استان اصفهان 75 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو دارد و رسیدگی به این تعداد ورزشکار در این تعداد شهرستان کار را برای هیئت تکواندو سخت کرده است.

شهرام الله دادی، عصر امروز(پنجشنبه، 27 بهمن) در مراسم تجلیل از تکواندوکاران دختر شهرستان اردستان، اظهار کرد: ورزشکاران تکواندو در 28 شهرستان استان اصفهان حضوری فعال و دارای هیئت ورزشی هستند.

وی با بیان اینکه در سال 1401 بیش از 70 درصد اعضای تیم ملی تکواندو ایران را ورزشکاران استان اصفهان تشکیل دادند، افزود: ورزشکاران تکواندو استان اصفهان دارای پتانسیل بالایی بوده و در هر سه بخش این رشته سرآمد کشور هستند و در مسابقات کشوری و بین المللی با وجود حضور پرافتخار، دارای سبک خاص هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس هیئت تکواندو استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان دارای 75 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو است و رسیدگی به این تعداد ورزشکار در این تعداد شهرستان کار را برای هیئت تکواندو سخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اصفهان 75 هزار ورزشکار در رشته تکواندو دارد

استان اصفهان 75 هزار ورزشکار در رشته تکواندو دارد