مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-16پزشكي

پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پیگیری می شود


پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سارا فلاحی شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه بیماری های خاص و صعب العلاج استان ایلام با حضور مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و سایر اعضا کارگروه حاضر شد و جویای تازه ترین مشکلات مردم در این حوزه شد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مورد بیماران خاص و صعب العلاج گفت: به دلیل اهمیتی که سلامت مردم دارد بیشترین حجم پیگیری و رفت آمد من با وزارت بهداشت و پیگیری امورات درمانی و بهداشتی استان است.

فلاحی موضوع پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج را مشکل اصلی مطرح شده در جلسه خواند و قول داد مسئله را به طور جد در تهران پیگیری کند.

وی گفت: در جلسه قریب الوقوع خود با وزیر اقتصاد که با حضور مدیر عامل بانک صادرات برگزار می شود، مشکل پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج را پیگیری می کند.

نماینده مردم استان ایلام در ادامه از مدیران حوزه سلامت خواست که مشکلات را به صورت مکتوب برای وی ارسال کنند تا در تهران در سطح ملی پیگیری و برای رفع آنها اقدام و چاره اندیشی کند.

در این جلسه رحیمی مدیر کل بیمه سلامت از برگزاری 8 جلسه کمیته استانی و 4 جلسه کارگروه استانی خبر داد و گفت: در این جلسات تعداد 180 پرونده بیماران خاص بررسی و مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پیگیری می شود

پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پیگیری می شود