مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 23:322023-02-16سياسي

پیشرفت 99 درصدی باغ موزه دفاع مقدس لرستان


باغ موزه دفاع مقدس استان در مرحله 99 درصد ساخت است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان در مرحله 99 درصد ساخت است.

فرهاد زیویار بیست و هفتم بهمن در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معمولاً موزه ها محل نگهداری اسناد و اشیاء تاریخی بوده که تاریخ آن ها گذشته، اما این موزه مقداری متفاوت تعریف شده چون بیشتر مربوط به کسانی است که نقش آفرینی کردند و به شهدا ربط پیدا می کند و از نظر اعتقادی زنده است.

وی ادامه داد: از نظر معماری نیز این وجه در نظر گرفته شده، موزه ای زنده از جهت ظرفیت های طبیعی اطراف آن، دریاچه کیو، اقلیم و موقعیت توپوگرافی کوه های اطراف خرم آباد.

زیویار افزود: این موزه در مرحله 99 درصد ساخت است، اصل مطلب بعد از اختتام عملیات اجرایی و عمرانی و کارهای فیزیکی، یعنی بخش تولید محتوای موزه است که همه باید در کنار هم قرار بگیرد و هر کسی بعداً متولی می شود را حمایت می کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: این بخش پیش برنده کار است و می تواند به عنوان موتور محرکه ای برای اینکه تاریخ استان را که به تاریخ کشور متصل است را نشان دهد، باشد.

وی افزود: مأموریت اساسی و سنگین تر این است که هرکس می آید صرفاً به عنوان یک مجموعه تفریحی به آن نگاه نکند و مراجعه کننده هویت و ریشه های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 99 درصدی باغ موزه دفاع مقدس لرستان

پیشرفت 99 درصدی باغ موزه دفاع مقدس لرستان