مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 23:502023-02-16سياسي

فقط 25 درصد عشایر کشور جذب صندوق بیمه عشایر و روستاییان هستند


مدیر عامل صندوق عشایر و روستاییان کشور گفت: علی رغم اینکه جامعه هدف روستاییان و عشایر 30 میلیون نفر هستند اما طی 17 سال گذشته فقط 25 درصد این جمعیت را توانسته ایم جذب صندوق بیمه عشایر و روستاییان کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل صندوق عشایر و روستاییان کشور گفت: علی رغم اینکه جامعه هدف روستاییان و عشایر 30 میلیون نفر هستند اما طی 17 سال گذشته فقط 25 درصد این جمعیت را توانسته ایم جذب صندوق بیمه عشایر و روستاییان کنیم.

بیت الله برقراری پنجشنبه، 27 بهمن ماه، در مراسم معارفه مدیر عامل جدید فولاد خراسان اظهار کرد: در هر کشوری که فولاد بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد، آن کشور توسعه یافته محسوب می شود و این یک شاخص علمی است که خوشبختانه در ایران به فولاد توجه ویژه ای شده است.

وی اظهار کرد: سهام داران اصلی فولاد خراسان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند؛ قشری که مولد و تولیدکننده کشور و به گفته رهبر انقلاب این قشر وفادارترین قشر به انقلاب هستند.

برقراری گفت: به رغم اینکه جامعه هدف روستاییان و عشایر 30 میلیون نفر هستند اما طی 17 سال گذشته فقط 25 درصد این جمعیت را توانسته ایم جذب صندوق بیمه عشایر و روستاییان کنیم.

مدیر عامل صندوق اجتماعی بیمه عشایر و روستاییان اظهار کرد: سبد سهامی این صندوق بیمه بیش از 100 هزار میلیارد تومان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 25 درصد عشایر کشور جذب صندوق بیمه عشایر و روستاییان هستند

فقط 25 درصد عشایر کشور جذب صندوق بیمه عشایر و روستاییان هستند