مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 08:522023-02-17اقتصادي

نفس به سه قلوها جان دوباره بخشید/ منصرف کردن مادر باردار از سقط سه قلوهایش


مرکز نجات فرزندان سقط (نفس) استان فارس، موفق شد با حمایت های مادی و معنوی، یک مادر باردار را که قصد سقط سه قلوهایش را داشت از این اقدام منصرف کند.

- مهدی اکبری در گفتگو با خبرنگار فارس از شیراز، با بیان توضیحاتی درخصوص طرح نفس اظهار داشت: ما در راستای طرح جوانی جمعیت مرکزی به نام نفس، نجات فرزندان سقط، را راه اندازی کردیم.

  او ادامه داد: در این مرکز تاکنون حدود 100 نفر به ما معرفی شدند که بیش از 95 درصد آنها به لطف خدا و همکاری همکاران در مرکز نفس از انجام عمل سقط منصرف گردیدند.

    کارشناس مرکز نفس به بیان اهداف و کارهای مرکز نفس پرداخت و گفت: ما در این مرکز بیشتر به بحث آموزش و پیشگیری می پردازیم، همچنین از مادران بارداری که قصد انجام سقط را دارند حمایت های ویژه جهت نگهداری و به دنیا اوردن فرزندانشان می کنیم.

  او به یک مورد منصرف شده از انجام سقط جنین اشاره کرد و گفت: چند ماه گذشته یک خانم که سه قلو باردار بودند و قصد سقط داشتند از طرف امور بانوان استانداری معرفی شد و ما توانستیم ایشان را از انجام این کار منصرف کنیم.

  اکبری افزود: چند روز گذشته این خانم در بیمارستان زینبیه شیراز بستری شدند و سه قلوهایشان که دو پسر و یک دختر بود، صحیح و سالم به دنیا آمدند و در حال حاضر تحت نظر می باشند و پیش بینی می شود طی چند روز آینده نیز مرخص شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس به سه قلوها جان دوباره بخشید/ منصرف کردن مادر باردار از سقط سه قلوهایش

نفس به سه قلوها جان دوباره بخشید/ منصرف کردن مادر باردار از سقط سه قلوهایش