مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-17سياسي

بازدید وزیر کشور از پروژه جهاد آبرسانی خانمیرزا


وزیر کشور در دومین روز از سفر خود به چهارمحال و بختیاری به صورت هوایی از شهرستان های لردگان، خانمیرزا، فلارد و بروجن بازدید خواهد کرد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری احمد وحیدی- وزیر کشور در دومین روز از سفر خود به چهارمحال و بختیاری به صورت هوایی از شهرستان های لردگان، خانمیرزا، فلارد و بروجن بازدید خواهد کرد، اولین مقصد وزیر شهرستان خانمیرزا بود و وحیدی از پروژه آبرسانی خانمیرزا بازدید به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی- روز گذشته در جمع مردم شهرستان کوهرنگ حاضر شد تا از نزدیک در جریان روند امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم آسیب دیده از بارش سنگین برف در این شهرستان قرار بگیرد.

بارش سنگین برف و بارش شدید باران بسیاری از مناطق چهارمحال و بختیاری را تحت تاثیر قرار داد، بارش باران در شهرستان های فلارد، لردگان و خانمیرزا موجب جاری شدن سیلاب شد و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد.

احمدرضا محمدی- مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید وزیر کشور از طرح جهاد آبرسانی در شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: پروژه جهاد آبرسانی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در پنج شهرستان استان به قرارگاه امام حسن مجتبی محول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر کشور از پروژه جهاد آبرسانی خانمیرزا

بازدید وزیر کشور از پروژه جهاد آبرسانی خانمیرزا