مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-17سياسي

از پایان نامه 3 دقیقه ای تا واکسن نانویی برای مبارزه با سرطان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در هفته ای که گذشت اخبار بسیاری در حوزه آموزش و فناوری منتشر شد که برای دانشجویان حائز اهمیت بود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در هفته ای که گذشت اخبار بسیاری در حوزه آموزش و فناوری منتشر شد که برای دانشجویان حائز اهمیت بود؛ گزیده ای از اخبار آموزش و فناوری در هفته گذشته را مرور می کنیم.

  مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای برگزار می شود   به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران را برگزار می کند.

  نمایه مجله دانشکده ریاضی دانشگاه امیرکبیر در پایگاه استنادی ISC   مجله (AUT Journal of Mathematic and Computing) زیر نظر دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب امتیاز لازم برای نمایه شدن در لیست نشریات اصلی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) شد.

این مجله چندی قبل نیز موفق به کسب درجه اعتبار علمی-پژوهشی رتبه B از کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پایان نامه 3 دقیقه ای تا واکسن نانویی برای مبارزه با سرطان

از پایان نامه 3 دقیقه ای تا واکسن نانویی برای مبارزه با سرطان