مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-17اقتصادي

اجرای طرح هادی در 51 درصد از روستاهای آذربایجان شرقی


معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح هادی در 51 درصد از روستاهای استان خبر داد و گفت: در یک هزار و 50 روستای استان طرح هادی از یک تا سه فاز اجرا شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح هادی در 51 درصد از روستاهای استان خبر داد و گفت: در یک هزار و 50 روستای استان طرح هادی از یک تا سه فاز اجرا شده است.

حسین اکرمی وش درگفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که 2020 روستای بالای 20 خانوار در آذربایجان شرقی وجود دارد، افزود: در روستاهای استان در قالب طرح هادی و سایر طرح های بنیاد مسکن، جدول کشی، آسفالت ریزی، زیرسازی، پیاده رو سازی، پل، سیل بند، ساماندهی چشمه ها، نوسازی مساجد و ساماندهی معابر عمومی انجام می شود.

وی با بیان این که مطالعه طرح هادی در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان انجام شده است، تصریح کرد: در مطالعه طرح هادی افق 10 ساله مد نظر قرار گرفته و توسعه روستا از نظر جمعیت و گسترش ساختمان ها در این بازه زمانی مورد توجه قرار می گیرد.

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی از برنامه ریزی این اداره کل برای بازنگری طرح هادی 230 روستای استان خبر داد و افزود: طرح هادی بیشتر روستاهایی که شاهد رشد جمعیت یا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی در 51 درصد از روستاهای آذربایجان شرقی

اجرای طرح هادی در 51 درصد از روستاهای آذربایجان شرقی