مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-17بين الملل

قیس سعید خطاب به آمریکا: خارجی ها در امور تونس مداخله نکنند


به دنبال موج بازداشت در تونس و انتقادهای خارجی و در رأس آنها آمریکا، رییس جمهوری تونس بر مخالفت خود با مداخله خارجی در امور این کشور تاکید کرد.

- به دنبال موج بازداشت در تونس و انتقادهای خارجی و در رأس آنها آمریکا، رییس جمهوری تونس بر مخالفت خود با مداخله خارجی در امور این کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، قیس سعید، رییس جمهوری تونس پس از انتقادات آمریکا از بازداشت مخالفانش، مداخلات خارجی در امور داخلی کشورش و همچنین نقض حاکمیت آن را محکوم کرد.

قیس سعید در دیدار با نجلاء بودن، نخست وزیر تونس در این باره اظهار کرد: حاکمیت ما بالاتر از هر چیز دیگری است و ما تحت سلطه استعمار نیستیم و یک کشور مستقل دارای حاکمیت هستیم.

رییس جمهوری تونس در ادامه گفت: بازداشت های اخیر نشان داد که تعدادی از مجرمان و خائنان دست داشته در توطئه داخلی و خارجی علیه امنیت کشور پشت بحران های توزیع مواد غذایی و افزایش قیمت ها هستند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی در واکنش به بازداشت مخالفان سعید در تونس گفت: آمریکا به شدت نگران گزارش ها درباره موج بازداشت افراد در تونس است.

دستگاه امنیت تونس دوشنبه رهبران جنبش النهضه نظیر نور الدین البحیری، وزیر پیشین دادگستری و نور الدین بوطار، مالک و مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیس سعید خطاب به آمریکا: خارجی ها در امور تونس مداخله نکنند

قیس سعید خطاب به آمریکا: خارجی ها در امور تونس مداخله نکنند