مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:392023-02-17اقتصادي

استخراج 4 میلیون تن ماده معدنی از معادن ایلام


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از ابتدا سال جاری تا کنون 4 میلیون تن ماده معدنی از معادن استان خارج شده است.

- رضا محمد رحیمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص عملکرد این مجموعه در حوزه معادن گفت: استان ایلام دارای معادن غنی برای تولید مصالح ساختمانی است و براساس ظرفیت سنجی از حیث کانی های غیرفلزی و مواد معدنی در ارتباط با مواد ساختمانی دارای شرایط مطلوبی بوده و کل ذخائر شناسایی شده معادن استان بیش از یک میلیارد تن است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود 4 میلیون تن ماده معدنی از معادن استان استخراج شده همچنین در حوزه اکتشاف معدن تعداد 8 فقره پروانه اکتشاف صادر گردیده که زمینه اشتغال 66 نفر را فراهم نموده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در حوزه بهره برداری معادن اظهار داشت: تعداد 7 فقره پروانه بهره برداری دائمی با ظرفیت اسمی سالیانه 683 هزارتن با اشتغالزایی 46 نفر همچنین سرمایه گذاری 680 میلیارد ریال صادر و تعداد 21 فقره مجوز برداشت موقت با ظرفیت اسمی سالیانه 3 هزار تن و اشتغالزایی 87 نفر و سرمایه گذای 1000 میلیارد ریال صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 73 معدن و 270 واحد صنایع معدنی در سطح استان وجود دارد که در این واحدها به ترتیب 712 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج 4 میلیون تن ماده معدنی از معادن ایلام

استخراج 4 میلیون تن ماده معدنی از معادن ایلام