مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-17اقتصادي

مردم بهترین نظارت کننده بر عرضه کالا هستند


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر نظارت توسط مردم گفت: مردم می توانند ناظران خوبی بر کف بازار باشند، لذا باید ساز و کار نظارت مردمی بر عرضه کالا در سطح بازار فراهم شود.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر نظارت توسط مردم گفت: مردم می توانند ناظران خوبی بر کف بازار باشند، لذا باید ساز و کار نظارت مردمی بر عرضه کالا در سطح بازار فراهم شود.

یعقوبعلی نظری در نشست کمیته تنظیم بازار و اقدام مشترک استان که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد، افزود: در گام بعد نظارت مبتنی بر فعالیت اصناف و اتحادیه ها در اولویت قرار می گیرد که باید در این موضوع به صورت جدی وارد شوند، نظارت حاکمیتی حلقه آخر در این زنجیره خواهد بود.

وی افزود: همه بخش ها براساس تجاربی که دارند می توانند نسبت به آینده پیش بینی داشته باشند و براساس آن برنامه ریزی کنند، لذا درخصوص قیمت گوشت قرمز، گوشت مرغ و نهاده دامی نیز می توان پیش بینی های لازم را انجام داد، اما این مهم نیاز به تصمیم گیری در مرکز دارد و در اختیار استان نیست.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نوسانات و تغییرات در دستگاه های اجرایی مرتبط با بازار و نیازمندی های مردم نباید زیاد باشد، تصریح کرد: می توان تصمیم گیری درخصوص بسیاری از موضوعات را براساس تجاربی که در استان ها وجود دارد، به آنها س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بهترین نظارت کننده بر عرضه کالا هستند

مردم بهترین نظارت کننده بر عرضه کالا هستند