مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-17سياسي

تاثیرگذاری شهدا در طول تاریخ خواهد ماند


معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مغناطیس شهدای ما کشورهای زیادی را به خودشان جذب کرده و تاثیرگذاری آنها در طول تاریخ خواهد ماند و این شهدا استمرار شهدای کربلا هستند.

- همدان- معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شهدای ما کشورهای زیادی را به خودشان جذب کرده اند و تاثیرگذاری آنها در طول تاریخ خواهد ماند و این شهدا استمرار شهدای کربلا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده در 37 یادواره شهدای عملیات والفجر 8 گفت: پیام شهدا مبارزه با ستمگران واستکبار جهانی است و پیام شهدا بر اساس نص صریح قرآن آن بود که در راه خدا سست نشوید و نترسید زیرا شما بهترین هستید اگر مسیر اهل بیت را دنبال کنید و کسانی که در مسیر انقلاب سست می شوند از مسیر شهدا خارج شده اند.

وی ادامه داد: شهدا زنده و تاثیرگذارند و بر خانواده و جامعه خود تأثیر می گذارند و روح آنان را تعالی می بخشند و در گرفتاری ها دست های لغزش شوندگان را گرفته و می گیرند.

سردار فرجیان زاده خاطرنشان کرد: در این مسیر پر شتاب پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران چه کسانی که سوابق درخشانی داشتند اما لغزیدند و این موارد به سبب دوری از پیام و گفتمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری شهدا در طول تاریخ خواهد ماند

تاثیرگذاری شهدا در طول تاریخ خواهد ماند