مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-17بين الملل

شناورهای سبک و صیادی از تردد در خلیج فارس اجتناب کنند


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: شناورهای سبک و صیادی از تردد اجتناب کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در بنادر استان در نظر گرفته شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: شناورهای سبک و صیادی از تردد اجتناب کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در بنادر استان در نظر گرفته شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز جمعه 28 بهمن ماه، در سواحل و جزایر غربی هرمزگان و بتدریج از بعد از ظهر و شب در تنگه هرمز و دریای عمان وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی – شمال غربی و مواج شدن دریا پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: این شرایط دریایی تا اواسط هفته آینده (با تاکید بر روزهای جمعه تا دوشنبه) تداوم خواهد داشت که بیشینه سرعت باد در سواحل و جزایر خلیج فارس (بویژه ساعات بعد از ظهر و شب) به بیش از 50 کیلومتر بر ساعت و بیشینه ارتفاع امواج نیز گاهی به بیش از 2 متر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از نظر دمایی نیز نوسانات 1 تا 3 درجه مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: توصیه می شود طی این مدت شناورهای سبک و صیادی از تردد اجتناب کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در بنادر استان در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای سبک و صیادی از تردد در خلیج فارس اجتناب کنند

شناورهای سبک و صیادی از تردد در خلیج فارس اجتناب کنند