مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-17ورزشي

گزارش روزنامه بلژیکی از شرایط سخت بازیکن سابق استقلال در شارلوا


یک روزنامه بلژیکی شرایط امیرحسین حسین زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا را تشریح و اعلام کرد که این بازیکن در دوره سخت سازگاری و هماهنگی با یک فرهنگ جدید به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین حسین زاده هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال و یکی از ستاره ها و پدیده های تیم فرهاد مجیدی بود که با امید و انگیزه زیادی این تیم را به مقصد تیم شارلوا بلژیک ترک کرد.

حسین زاده 22 ساله با رویای رشد و پیشرفت به فوتبال اروپا رفت اما بعد از مدتی تب و هیجان انتقالش به قاره سبز فروکش کرد تا جایی که حتی در یک مقطع زمانی قصد داشت شارلوا را ترک کند.

نشریه dhnet بلژیک حالا با انتشار گزارشی به بررسی شرایط حسین زاده پرداخته و ضمن تایید این مطلب، بر دشواری های سازگاری و هماهنگی این بازیکن جوان با فرهنگ جدید اشاره کرده است از جمله فرهنگ رانندگی که باعث شده پلیس بلژیک دوبار اتومبیل او را جابجا کند! به نوشته این روزنامه، حسین زاده حتی در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جدایی قرضی از شارلوا بود اما در نهایت در این تیم ماندنی شد.

این گزارش با جزییاتی که از این بازیکن ایرانی منتشر شده، در ادامه می آید: بازیکنی که ناراحتی خاصی را دارد اما می خواهد بر آن غلبه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش روزنامه بلژیکی از شرایط سخت بازیکن سابق استقلال در شارلوا

گزارش روزنامه بلژیکی از شرایط سخت بازیکن سابق استقلال در شارلوا