مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-17سياسي

وزیر کشور: احداث سد چشمه علی در خانمیرزا پیگیری می شود


برای تامین بخشی از آب مورد نیاز بخش کشاورزی در خانمیرزا احداث سد شهدای چشمه علی در دستور کار قرار دارد، پیگیری از وزارت نیرو برای تکمیل طرح انجام خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر کشور گفت: برای تامین بخشی از آب مورد نیاز بخش کشاورزی در خانمیرزا احداث سد شهدای چشمه علی در دستور کار قرار دارد، پیگیری از وزارت نیرو برای تکمیل طرح انجام خواهد شد.

احمد وحیدی 28 بهمن ماه در حاشیه بازدید از طرح جهاد آبرسانی در شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: گفته شد پروژه آبرسانی به روستاهای خانمیرزا تا پایان سال تکمیل می شود و این یک کار جهادی ارزشمند است.

وزیر کشور افزود: برای تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی در خانمیرزا احداث سد شهدای چشمه علی در دستور کار قرار دارد، پیگیری از وزارت نیرو برای تکمیل طرح انجام خواهد شد.

وی در خصوص درخواست مردم خانمیرزا برای احداث بیمارستان در این شهرستان، گفت: این مسئله از طریق وزیر بهداشت و درمان پیگیری خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام حسین پور امام جمعه خانمیرزا، اظهار کرد: متاسفانه زیرساخت ها و ادارات هنوز در شهرستان خانمیرزا مستقر نشده اند.

وی افزود: متاسفانه بروکراسی اداری مشکلاتی را برای تامین آب کشاورزی ایجاد کرده، انتقال آب از سد شهدای چشمه علی خواسته مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: احداث سد چشمه علی در خانمیرزا پیگیری می شود

وزیر کشور: احداث سد چشمه علی در خانمیرزا پیگیری می شود