مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-17سياسي

مهمترین شاخص جذب اساتید گروه معارف اسلامی در دانشگاه ها


معاون آموزشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: در جذب اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه ها علاوه بر توجه به رزومه علمی، بیشترین تلاش برای جذب اساتید تاثیر گذار است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه های کشور، با بیان اینکه کلاس های درسی گروه معارف اسلامی دانشگاه ها جایگزینی ندارند، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده کلاس های درسی گروه معارف اسلامی دانشگاه های کشور نقش بی بدیلی دارند لذا باید از فرصت حضور دانشجویان در کلاس های درسی این گروه آموزشی اساتید استفاده کنند.

حجت الاسلام حرزاده در ادامه بیان کرد: به طور کلی حدود 90 درصد از کل واحدهای درسی دانشجویان دوره کارشناسی به دروس پایه و تخصصی اختصاص می یابد و بیشترین تاثیر آموزشی را اساتید تخصصی دارند اما در کنار آن حدود 10 درصد از واحدهای درسی نیز به دروس معارف اسلامی اختصاص دارد و تمامی دانشجویان به صورت میانگین 100 جلسه درسی 1 و نیم ساعته را در کلاس های معارف اسلامی سپری می کنند.

وی با تاکید بر ظرفیت کلاس های درسی گروه معارف اسلامی دانشگاه ها، ادامه داد: کلاس های درسی گروه معارف اسلامی دانشگاه های کشور فرصت ها و ظرفیت های بسیار ویژه ای دارد که با هیچ مسئله ای قابل مقایسه نیست بنابراین باید با حفظ هویت گروه های معارف اسلامی از این فرصت ها برای تحقق اهداف انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین شاخص جذب اساتید گروه معارف اسلامی در دانشگاه ها

مهمترین شاخص جذب اساتید گروه معارف اسلامی در دانشگاه ها