مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:212023-02-17سياسي

تامین 10 هزار مگاواتی برق اتمی در بودجه سال آینده


نماینده رودبار در مجلس، به کمبود 15 هزار مگاواتی برق در کشور اشاره کرد و گفت: در بودجه سال آینده مقرر شده دولت از طریق سازمان انرژی اتمی 10 هزار مگاوات برق تولید کند.

- ایسنا/گیلان نماینده رودبار در مجلس، به کمبود 15 هزار مگاواتی برق در کشور اشاره کرد و گفت: در بودجه سال آینده مقرر شده دولت از طریق سازمان انرژی اتمی 10 هزار مگاوات برق تولید کند.

مهرداد گودرزوند چگینی، با بیان اینکه لایحه بودجه 1402 با تاخیر تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر این لایحه در کمیسیون تلفیق بوده و مراحل پایانی بررسی را طی می کند و لذا نمایندگان 10 روز فرصت دارند آخرین پیشنهادات خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس از هفه آینده، افزود: امیدواریم تا قبل از پایان سال لایحه بودجه به تصویب برسد؛ این بودجه در صورت تصویب بودجه خوبی خواهد بود.

نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی ویژه خبری باران، با بیان اینکه اعتبار 30 هزار میلیارد ریالی برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده در بودجه سال آینده دیده شده است، عنوان کرد: همچنین برای خانوارهای فاقد خودرو که از یارانه بنزین بی بهره هستند، به ازای هر فرد 15 لیتر بنزین در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 10 هزار مگاواتی برق اتمی در بودجه سال آینده

تامین 10 هزار مگاواتی برق اتمی در بودجه سال آینده