مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-17سياسي

آرزوی دیرینه مردم خانمیرزا بهره مندی از آب چشمه سفید است


نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از آرزوهای دیرینه ی مردم خانمیرزا بهره مندی از آب چشمه سفید با رویکرد تامین آب شرب پایدار است که این زمینه اقداماتی نیز صورت گرفته است اما متاسفانه اختلال هایی وجود دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از آرزوهای دیرینه ی مردم خانمیرزا بهره مندی از آب چشمه سفید با رویکرد تامین آب شرب پایدار است که این زمینه اقداماتی نیز صورت گرفته است اما متاسفانه اختلال هایی وجود دارد.

حسین بامیری 28 بهمن ماه در حاشیه سفر وزیر کشور به شهرستان خانمیرزا با اشاره به بارش های سنگین برف در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از دیروز وزیر کشور شخصا برای پیگیری مشکلات مردم به این استان سفر کرده و طی این سفر از شهرستان کوهرنگ نیز بازدید داشته اند.

نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه ی مردم خانمیرزا بهره مندی از آب چشمه سفید با رویکرد تامین آب شرب پایدار است که در این زمینه اقداماتی نیز صورت گرفته است اما متاسفانه اختلال هایی وجود دارد که امیدواریم آب این چشمه به دشت خانمیرزا انتقال یافته و یکی از مطالبات به حق مردم تحقق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی دیرینه مردم خانمیرزا بهره مندی از آب چشمه سفید است

آرزوی دیرینه مردم خانمیرزا بهره مندی از آب چشمه سفید است