مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-17اقتصادي

فناوری های ایرانی برای مقابله با یخ زدگی؛ از باغات میوه تا بال هواپیما


در حالی که افزایش برودت هوا موجب خسارات شهری و صنعتی و کشاورزی می شود، محققان کشور محصولات دوستدار محیط زیستی برای کاهش خسارات ناشی از سرمازدگی در حوزه های مختلف ارائه کردند.

- فناوری های ایرانی برای مقابله با یخ زدگی؛ از باغات میوه تا بال هواپیما در حالی که افزایش برودت هوا موجب خسارات شهری و صنعتی و کشاورزی می شود، محققان کشور محصولات دوستدار محیط زیستی برای کاهش خسارات ناشی از سرمازدگی در حوزه های مختلف ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل زمستان با همه زیبایی های خود برای زیر ساخت های شهری و صنعتی به ویژه در بخش سیستم های حمل ونقل دشواری هایی را ایجاد می کند.

خسارت سرمازدگی زمانی چشمگیر می شود که به دلیل تغییر اقلیم، سرمازدگی بی موقع مانند فصل بهار، حاکم شود.

ولی فناوران برای رفع هر یک از این چالش ها پاسخ های دوستدار طبیعت ارائه کردند، به گونه ای که کاربرد آنها علاوه بر کاهش اتلاف انرژی و کاهش خسارات، از توقف فعالیت های شهری جلوگیری می کند.

سامانه ضد سرمای باغات محققان یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی سامانه ضدسرمازدگی را تولید و روانه بازار هدف کردند.

این شرکت سالانه توانایی تولید یک هزار دستگاه ضدسرمازدگی را در مدل های ملخی چهار هکتاری و هشت هکتاری و 12 هکتاری، مدل سیار چهار هکتاری، مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های ایرانی برای مقابله با یخ زدگی؛ از باغات میوه تا بال هواپیما

فناوری های ایرانی برای مقابله با یخ زدگی؛ از باغات میوه تا بال هواپیما