مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 13:012023-02-17سياسي

امدادرسانی ارتش به روستاهای محاصره در برف چهارمحال وبختیاری ادامه دارد


امیر سرتیپ محمودی از استمرار اقدامات مردم یاری و امدادرسانی ارتش به مردم روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- امیر سرتیپ محمودی از استمرار اقدامات مردم یاری و امدادرسانی ارتش به مردم روستاهای محاصره در برف چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ محمد محمودی رییس ستاد بحران ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: از لحظات ابتدایی بحران رخ داده در استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اصفهان، بویژه پایگاه چهارم هوانیروز با آمادگی قبلی و پس از اعلام نیاز سازمان مدیریت بحران کشور، اقدامات مردم یاری خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تیم های متعددی از ارتش برای بازگشایی معابر و ارسال اقلام اضطراری به روستاهای محصور در برف در آن مناطق مستقر شده و تلاش موثر داشته اند، افزود: بالگردهای 214 و شنوک، ادوات برف روبی، تانکرهای آب، چندین دستگاه کف کش، کفی کمرشکن و خودروی کاماز و کرایس با توجه به نیاز ستاد بحران کشور توسط یگان های ارتش برای امدادرسانی به مردم و بازگشایی محورهای مواصلاتی اعزام شدند که بحمدالله با کار و تلاش جهادی غیور مردان ارتشی توانستیم گام های موثری در راستای حل مشکلات هم وطنان مان برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی ارتش به روستاهای محاصره در برف چهارمحال وبختیاری ادامه دارد

امدادرسانی ارتش به روستاهای محاصره در برف چهارمحال وبختیاری ادامه دارد