مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 13:012023-02-17سياسي

شهید علیرضا نیک خلق احمدی: رفاقت را جدی بگیرید


شهید علیرضا نیک خلق احمدی در وصیت نامه اش نوشت: وصیتی به رفیق هایم؛ می خواهم بپرسم آیا کسی هست که بعد از شهادت هم با من رفیق باشد و شب اول قبر مرا تنها نگذارد و برایم نماز شب اول قبر و قرآن بخواند؟ من از شما رفیق هایم می خواهم کمی مسئله رفاقت را جدی بگیرید و همیشه به یاد خدا باشید.

- ایسنا/قم شهید علیرضا نیک خلق احمدی در وصیت نامه اش نوشت: وصیتی به رفیق هایم؛ می خواهم بپرسم آیا کسی هست که بعد از شهادت هم با من رفیق باشد و شب اول قبر مرا تنها نگذارد و برایم نماز شب اول قبر و قرآن بخواند؟ من از شما رفیق هایم می خواهم کمی مسئله رفاقت را جدی بگیرید و همیشه به یاد خدا باشید.

شهید علیرضا نیک خلق احمدی در اول دی 1346 در شهر مقدس قم به دنیا آمد و سرانجام در ششم فروردین 1367 به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) آرام گرفت.

برشی از وصیت نامه شهید علیرضا نیک خلق احمدی: به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و یاری دهنده خون شهیدان و با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت، نور ولایت، امام زمان و نایب بر حقش خمینی بت شکن امید مستضعفین جهان و باسلام به روح پر فتوح شهدا، به عرض شما وصیت نامه خود را آغاز می کنم: خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض می کنم و پس از عرض سلام سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علیرضا نیک خلق احمدی: رفاقت را جدی بگیرید

شهید علیرضا نیک خلق احمدی: رفاقت را جدی بگیرید