مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-17اجتماعي

قهرمانان سی و سومین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر مشخص شدند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش آموز دوره متوسطه دوم کشور در شیراز با شناخت تیم های قهرمان به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید کاظم حسینی ظهر جمعه بیان کرد: سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش آموز دوره متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و شهدای دانش آموز حمله تروریستی به حرم شاه چراغ (ع) از 23 بهمن ماه در شیراز آغاز و با شناخت تیم های قهرمان به کار خود پایان داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: تیم های دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه شهر تهران و استان فارس به ترتیب عنوان قهرمانی مسابقات ورزشی والیبال و بسکتبال دست یافتند.

حسینی گفت: در مرحله پایانی مسابقات والیبال که در سالن ورزشی شهید بهشتی شیراز برگزار شد تیم های والیبال دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه شهر تهران و استان مازندران به مصاف هم رفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در پایان این رقابت جذاب و زیبا تیم شهر تهران توانست با نتیجه 2 بر صفر تیم مازندران را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند و تیم والیبال دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه مازندران به مقام دوم و مقام سوم مشترک هم به تیم های خراسان رضوی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان سی و سومین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر مشخص شدند

قهرمانان سی و سومین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر مشخص شدند