مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-17سياسي

سرمایه گذاری چین در ایران از دستاوردهای سفر رییس جمهور بود


اعلام آمادگی چین برای سرمایه گذاری 500 میلیارد دلار در گاز و احداث راه های ریلی و رفع تحریم های 2 کشور از دستاوردهای سفر رییس جمهور به چین است.

- اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: اعلام آمادگی چین برای سرمایه گذاری 500 میلیارد دلار در گاز و احداث راه های ریلی و رفع تحریم های 2 کشور از دستاوردهای سفر رییس جمهور به چین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بر اساس حقیقت اخلاق محمدی باید تقوا را ملاک قرار داد و در آن زمان پیامبر (ص) نیز تمام ارزش هایی که در آن جامعه حاکم بود را کنار زد و در انتخاب و جایگزین افراد و سبک برخورد عملی و زندگی خویش به تقوا توجه داشت.

وی افزود: در واقع تقوا جایگاه خاصی دارد زیرا نخستین حرکت معنوی انسان به سوی کمال با تقوا آغاز و آخرین مرحله و عاقبت انسان نیز به تقوا ختم می شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اینکه جاهلیت در قرآن در برابر علم و دانش نیست، گفت: ممکن است جامعه ای از نظر علم پیشرفت کرده باشد اما از نظر اخلاق و تقوا عقب مانده باشد همانگونه که برخی از پژوهشگران به عقب ماندگی در ارزش های انسانی اذعان می کنند.

وی در جریان کمک رسانی به زلزله زده های ترکیه و سوریه به تبعیض آنها اشاره کرد و گفت: این تبعیض به اندازه ای بود که مسئولان سوری اعلام کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری چین در ایران از دستاوردهای سفر رییس جمهور بود

سرمایه گذاری چین در ایران از دستاوردهای سفر رییس جمهور بود