مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-17سياسي

مدیران در جمهوری اسلامی از زندگی لوکس پرهیز کنند


امام جمعه رشت با ابراز گلایه از برخی مدیرانی که برای رسیدن به کرسی مدیریت دست به هر اقدامی می زنند، گفت: مدیران در جمهوری اسلامی از زندگی لوکس باید پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته رشت با گرامیداشت مبعث پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اکرم (ص) است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام و بعد از بعثت رسول اکرم (ص) انقلاب اسلامی ایران ایجاد شده است، افزود: بعد از ایجاد انقلاب اسلامی ایران جهانیان انگشت به دهان ماندند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور پررنگ و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است، ادامه داد: دشمن به دنبال ضعف ها و سیاه نمایی آن است تا مردم را از نظام نا امید کند که تاکنون موفق نشده است.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: عنایات ویژه الهی در خطای محاسباتی دشمن، ایجاد نشاط به جهت عفو عمومی رهبر انقلاب، حضور پرشور نوجوانان و جوانان، تفاوت فضای مجازی با فضای حقیقی، پای کار انقلاب بودن مردم با وجود مشکلات و شکست دشمن در جنگ روایت ها به جهت دروغ گویی ها و تحریف واقعیات از ویژگی های منحصر به فرد راهپیمایی امسال عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در جمهوری اسلامی از زندگی لوکس پرهیز کنند

مدیران در جمهوری اسلامی از زندگی لوکس پرهیز کنند